Wednesday 30 November 2011

PROJECT CLUBVOGUE

Dimitris Petridis
Imagine a classy designed venue that reflects all things stylish and extravagant. A never seen before concept in nightlife that introduces a whole new way of entertainment. A 7-star hotel look-a-like lobby and the stunning Swarovsky crystal chandelier - just breathtaking. A dancefloor that mixes mainstream dance and eshtete house music combined with special live performances and international guest acts. Unique light installations and special visual effects. Black velvet seating areas and the sparkly purple theme scream luxury. An ambitious project that stands for uniqueness and difference. An epitome of Premium Clubbing. This is CLUBVOGUE.

Imagine a few people. Hyper styled up guys and cover girls. A couple of premium sneakers and leather pants. Extraordinary headpieces and hip hop inspirations. B-boyz that hit the floor. Djs that make you move your feet. Extremely fashion conscious staff having one thing in common: to provide you the highest level of quality services. These are the VOGUERS.

Ready to log in?

Concept & Styling: Mikael Chalikias
Photography: Elpida Avrameli
Assist. Photographer: Konstantis Kalimoukos
Beauty Director: Simonetta Tsapanou
Make Up Artists: Simonetta Tsapanou - Katerina Aznaourova

Clothes: DeviceOne, Aristoteli Bitsiani, Long Vehicle, Stylefax Boutique by Anna Kapsali, Lola Mundo, Beyond, The "I" Store
Footwear: DeviceOne, Fratelli Karida, The "I" Store, Beyond
Accessories: Somma Boutique, Beyond, Lond Vehicle


THE WELCOME TEAM
Dimitris Taskas - Ioannis Mastoris

THE HOSPITALITY TEAM
Ioanna Diamantidou - Dimitris Trigonidis - Constantine Anastasiou - Leonidas Tersenidis - Foivi Gkertsou

THE BARTENDERS
Paris Kafetzis - Gogo Keloglou - Aggelos Dirchalidis
Giannis Vranos - Giorgos Agripidis - Christos Georgakakis - Billy Summer - Olga Maximova

THE SERVICE
Christian Christov - Dimitris Theriodakis - Penelope Ontrousek

THE CARE TAKERS
Petros Petridis - Maria Aslanidou - Nikos Banavas - Fey Semertzidou

THE SHOOTERS
Giannis Kokkas - Stavros Tsirlidis

THE MCs
Sifu Versus - T.O.

THE DJs
Kiki Botonaki (MissKb) - Dj Teo P - Dj Paul - Sofia Passali (Dj Madame Wise)
T Bird - Panos Hector Michu - Aki Neels - Anna Maria Papagianni

THE ENTERTAINERS
Thanos Vasilakis - Antonia Pitoulidou - Joanna Fessas - Maria Sarides - Marietta Chrisanthakopoulou - Veta Kokonidou - John Wane
LOONABEATS CREW
(from top to the right)
Iliana - Anastasia - Gianna - Spiros - Matthaios - Sissy - Vasilis

CLUBVOGUE


Monday 28 November 2011

IOANNA CHATZIANDREOU: "DO IT LIKE A DUDE"

Ioanna Chatziandreou
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ELPIDA AVRAMELI
STYLING: MIKAEL CHALIKIAS
MAKE UP ARTIST: SIMONETTA TSAPANOU

Μία από τις καλύτερες νέες φωτογράφους μόδας στην Ελλάδα, η Ιωάννα Χατζηανδρέου είναι το νέο μέλος που προστέθηκε στην ομάδα και είναι τιμή μας που αποδέχτηκε την πρότασή μου σε ένα τηλεφώνημα που έγινε πρόσφατα ! Με όρεξη και τρέλα είμαστε έτοιμοι να "δημιουργήσουμε". Γνωρίστε την μέσα από μια συνέντευξη διαφορετική - η Ιωάννα ρωτάει, και απαντάει! 

Welcome on board !!!

Λίγα λόγια για μένα

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη τον Απρίλιο του 1983. Πέρασα στη σχολή Τουριστικών Επιχειρήσεων ενώ κέρδισα το 2ο βραβείο σε διαγωνισμό φωτογραφίας της σχολής ESP και έτσι παράλληλα μπήκα στη συγκεκριμένη σχολή για 2,5 χρόνια σπουδών. Στην Θεσσαλονίκη έμεινα μέχρι τα 26 μου και μετακόμισα στην Αθήνα όπου ζω και εργάζομαι μέχρι τώρα. 

Photography
Με αφορμή κυρίως τις σπουδές στην ESP και την αγάπη από πολύ μικρή στην εικόνα, ξεκινώ την ενασχόληση σε διάφορους τομείς του αντικειμένου και δουλεύω ως βοηθός και συνεργάτης ενός φωτορεπόρτερ της Θεσσαλονίκης. Ακολουθούν κάποια χρόνια που πειραματίζομαι φωτογραφίζοντας πρεμιέρες νυχτερινών κέντρων μέχρι τη συνεργασία με το Μουσείο Φωτογραφίας της Θεσσαλονίκης εθελοντικά στην ψηφιοποίηση φιλμ και εικόνων από το 1840 και μετά για τις ανάγκες της Photosynkyria ή όπως πλέον ονομάζεται Photobiennale Θεσσαλονίκης.

Τον Μάρτιο του 2008 κάνω την πρώτη μου ατομική έκθεση στο "arthouse gallery bar" όπου σε κάθε δωμάτιο παρουσιάζω από ένα διαφορετικό θέμα, αλλά στην ουσία παρουσιάζω εμένα μέχρι τότε, πώς φωτογραφίζω, πώς βλέπω τον κόσμο γύρω μου, πάντα με γνώμονα το ανθρώπινο στοιχείο κυρίως καθώς το θέμα που πάντα αγαπούσα και αγαπώ είναι το πορτραίτο και μέσα από αυτό οι εκφράσεις, τα συναισθήματα, η πλαστικότητα της ανθρώπινης όψης. Ακολουθεί μια ακόμη ατομική έκθεση στα πλαίσια του Vinyl Festival στο Μύλο Θεσσαλονίκης και φωτογραφίες τυπωμένες πάνω σε βινύλια με θέμα τα χέρια γνωστών DJs - ξένων και Ελλήνων - που συνάντησα κυρίως φωτογραφίζοντας τα parties του arthouse αλλά και απο την συνεργασία μου εδώ και 4 χρόνια με το Reworks Festival στη Θεσσαλονίκη ενώ συμμετείχα και στην μεγάλη ομαδική έκθεση των σπουδαστών της σχολής μου. 

Photography: Ioanna Chatziandreou

Φωτογραφίες μου έχουν φιλοξενηθεί κατα καιρούς στη Lifo, στο Ozon, στο Cosmopolitan, στον Εξώστη καθώς και σε άλλα έντυπα κυρίως για πορτραίτα συνεντεύξεων αλλά και φωτογραφίες με πιο ρεπορταζιακό ύφος. Λατρεύω να φωτογραφίζω backstage επιδείξεων μόδας και γενικότερα το "πριν" κάθε γεγονότος που έχει να κάνει με το θέαμα, είτε είναι fashion show είτε live είτε προετοιμασία για μια φωτογράφηση editorial μόδας. Από την πρώτη στιγμή το 2007 στην επίδειξη Filep Motwary- Maria Mastori στο fashion week του Ζαππείου που παρακολούθησα όλον αυτό τον παλμό της προετοιμασίας και τις εικόνες που μπορεί να παρουσιαστούν μπροστά σου, αγάπησα το backstage όσο λίγα θέματα. 


Κατεβαίνοντας στην Αθήνα μόνιμα πια εδω και 3 χρόνια, κάτι που αγαπώ επίσης πολύ είναι τα tests με μοντέλα. Ξεκίνησα προσπαθώντας να δω πώς βλέπω εγώ τη μόδα, όμως τελικά συνειδητοποιώ με το πέρασμα των χρόνων ότι με εξιτάρει περισσότερο να ασχοληθώ και να μελετήσω τη μορφή των ίδιων των μοντέλων που στο μυαλό μου είναι σαν ξωτικά με συγκεκριμένη "κοψιά" ή καλούπι, παρά να δείξω ότι προσπαθώ να κάνω μόδα, κάτι που δεν είμαι σίγουρη αν το έχω γενικά. Το φλερτάρω, προσπαθώ να γίνω φίλη ίσως, αλλά αυτό στο οποίο πάντα θα μένω είναι η ανθρώπινη υπόσταση.

Αγαπημένο μου μοντέλο μηχανής.
Από τα χέρια μου δεν έχουν περάσει πολλές μηχανές και σίγουρα είμαστε παιδιά του ψηφιακού κόσμου που γνώρισε όμως και λίγο τον αναλογικό τρόπο με το φιλμ και την εκτύπωση σε σκοτεινό θάλαμο, κάτι που σαφώς υπάρχει ακόμη αλλά πλέον οι ανάγκες της δουλειάς δεν το επιτρέπουν τόσο. Δουλεύω με την πρώτη Canon 5D που βγήκε στην αγορά πριν από 5-6 χρόνια και είχε μεγάλη απήχηση στο αγοραστικό κοινό των φωτογράφων όμως δεν θα έλεγα ότι είναι η αγαπημένη μου μιας και τις καλύτερες για μένα στιγμές τις έχω τραβήξει με μικρότερες μηχανές. Και όσο κι αν φαίνεται περίεργο θα έλεγα ίσως ότι η αγαπημένη μου μηχανή ήταν μια πρώτη ψηφιακή compact olympus γιατί μαζί της ξεκίνησα να πειραματίζομαι ψηφιακά και θυμάμαι τον μεγάλο ενθουσιασμό που είχα μαζί της τότε. Τελικά δεν ξέρω αν υπάρχει αγαπημένο μοντέλο για κάθε φωτογράφο. Ίσως το "αγαπημένο" πάει μαζί με το τι περνάς με κάθε μηχανή και με ποια τυχαίνει να έχεις αυτές τις καλές στιγμές.


Photography: Ioanna Chatziandreou
Το αγαπημένο μου αξεσουάρ εκτός από τη μηχανή μου.
Είναι η τσάντα που κουβαλάω τον εξοπλισμό μου και αν είχε στόμα να μιλήσει ή χέρια να με χτυπήσει θα το έκανε μιας και την έχω ταλαιπωρήσει πάρα πολύ!


Ο αγαπημένος μου τρόπος λήψης.
Μου αρέσει πολύ η αίσθηση του βάθους πεδίου, αυτό που λέμε "φαίνεται το πίσω θολό και το μπροστά καθαρό". Δεν ξέρω αν υπάρχει εξήγηση γι' αυτό. Είναι ίσως θέμα αισθητικής που έχει ο καθένας μέσα του και όταν έχει να κάνει με το πώς βλέπει τον κόσμο ίσως εξηγείται μέσω ψυχανάλυσης.


Φυσικό φως - flash ή στούντιο?
Λατρεύω το φυσικό φως! Ακόμα και σε επαγγελματικές δουλειές σκέφτομαι πρώτα αν υπάρχει η δυνατότητα ενός αποτελέσματος με φυσικό φως. Το studio και ο χειρισμός των φλας σου δίνει σίγουρα άπειρες δυνατότητες, όμως είναι για πολύ συγκεκριμένα πράγματα και αν δεν έχεις την βοήθεια να στήσεις κάτι (για παράδειγμα ένα story), είναι καλύτερο να βγεις έξω και να δεις τι σου προσφέρει ο έξω κόσμος και κυρίως το φως γύρω σου.


Το Photshop.
Είναι αρκετά σημαντικό πλέον και η αλήθεια είναι ότι σώζει πολλές καταστάσεις κυρίως όταν υπάρχει πρόβλημα στο δέρμα ή σε ένα ρούχο ή αντικείμενο που πρέπει να φωτογραφίσεις. Με τη βοήθεια του προγράμματος σώζεις πολλά όμως η χρήση του πρέπει να έχει ένα όριο και είναι πολύ αστείο να βλέπεις αποτελέσματα τόσο αφύσικα, ειδικά όταν έχει να κάνει με πρόσωπα ή σώματα.


Crop or not?
Αυτό είναι ένα τεράστιο θέμα που σηκώνει μεγάλη συζήτηση και έχει γίνει αντικείμενο διαφωνίας πολλές φορές, ειδικά στον ψηφιακό κόσμο. Από τη στιγμή που σηκώνουμε την κάμερά μας, κάνουμε αυτομάτως crop στον κόσμο γύρω μας έτσι και αλλιώς επιλέγοντας να φωτογραφίσουμε κάτι από κάτι άλλο και αυτό που επιλέγει ο καθένας είναι και εκείνο που τον κάνει διαφορετικό στη δουλειά του αν μιλάμε για εφαρμοσμένη φωτογραφία. Είμαι υπέρ του crop όταν πάνω στην βιασύνη μιας δουλειάς ενώ έχεις το θέμα σου όπως το θέλεις, μπορεί κάτι να μπει μέσα ή να δεις κάτι αργότερα που δεν το είχες προσέξει εκείνη τη στιγμή και χαλάει για εσένα το αποτέλεσμα αισθητικά - εκεί είμαι υπέρ του να αφαιρέσεις από το κάδρο σου. Αυτό που με ενοχλεί είναι να επεμβαίνει κάποιος άλλος στη δουλειά σου απομονώνοντας ένα μικρό σημείο μη δείχνοντας σεβασμό στο "γιατί" εσύ επέλεξες να τραβήξεις κάτι με το συγκεκριμένο τρόπο. 


Photography: Ioanna Chatziandreou
Τι δεν μου προκαλεί απολύτως κανένα ενδιαφέρον να φωτογραφίσω.
Νομίζω πως δεν θα μπορούσα να φωτογραφίζω τοπία, θα το έβρισκα πάρα πολύ βαρετό. Μου αρέσει περισσότερο να δίνω σημασία και μέγεθος σε μικρά πράγματα και φυσικά - όπως προείπα - να παρατηρώ τους ανθρώπους.

Φωτογράφος που θαυμάζω.
Στη σχολή έμαθα για το έργο του Josef Koudelka και από τότε το αγάπησα πολύ όπως και πολλώ άλλων φωτογράφων της εποχής του. Θαυμάζω όμως - και χαίρομαι καθώς έχω την τύχη να τον γνωρίζω και από κοντά - το έργο του Σπύρου Σταβέρη. Μου αρέσει η αλήθεια και η "ωμή" παρουσίαση των όσων βλέπει γύρω του με έναν πολύ δικό του ιδιαίτερο τρόπο και μου αρέσει που σαν άνθρωπος αποπνέει μια ηρεμία και μια σιγουριά όταν μιλάς μαζί του.

Ποιον ή τι θα ήθελα να φωτογραφίσω μελλοντικά.
Τελευταία έχω στο μυαλό μου ένα project με πορτραίτα γυναικών και γυρνάει κάθε τόσο στο μυαλό μου όλο αυτό. Προσπαθώ ίσως να το εξηγήσω μέσα μου και να ξεκλειδώσω τον τρόπο με τον οποίο θέλω να το δείξω αλλά προς στιγμή δεν θα πω παραπάνω.

Αν δεν ήμουν φωτογράφος, σε τι επάγγελμα θα έβλεπα τον εαυτό μου.
Σίγουρα όχι σε κάτι που θα είχε καθημερινή ρουτίνα, ίδιες διαδικασίες, ίδιο χώρο για πολύ καιρό. Κάτι μέσα από το οποίο και πάλι θα μπορούσα να εκφραστώ, είτε μέσω μουσικής είτε με τον γραπτό λόγο.

Πόσο δύσκολο είναι ή όχι να πετύχεις ως γυναίκα στον χώρο της φωτογραφίας.
Νομίζω τελικά ότι σε αυτό το χώρο δεν προσδιορίζεται απόλυτα ο όρος "επιτυχία". Επιτυχία είναι ίσως να έχεις δουλέψει ως φωτογράφος μόδας στα μεγαλύτερα περιοδικά, επιτυχία είναι να βγάζεις πάρα πολλά λεφτά, για άλλους όμως επιτυχία είναι τι θεωρούμε εμείς για τον εαυτό μας ανάλογα με τους στόχους μας. Το να είσαι επιτυχημένος γιατί έτσι φαίνεται στους άλλους μπορεί την ίδια στιγμή για σένα να είναι η καταστροφή σου, θεωρώ λοιπόν ότι είναι πολύ προσωπικό. Ως γυναίκα από τη φύση σου αναγκαστικά μπαίνει το θέμα της μητρότητας, ένα χρονικό πλαίσιο όπου νιώθεις ότι θέλεις να έχεις πειραματιστεί και κάνει πολλά, να προλάβεις να φτάσεις κάποιους στόχους σαν επαγγελματίας γιατί "πρέπει" κάποια μέρα να κάνεις οικογένεια. Είναι λίγο παγίδα αυτό για τις γυναίκες, όμως νομίζω ότι η ζωή μας παίρνει άλλους δρόμους από μόνη της έτσι και αλλιώς. 


Η σημαντικότερη στιγμή στην έως τώρα πορεία μου στην φωτογραφία.
Δεν είναι ένα συγκεκριμένο γεγονός αλλά μάλλον το ότι βλέπω τον εαυτό μου σε διάστημα κάποιων ετών φωτογραφικά και θεωρώ ότι υπάρχει εξέλιξη και απελευθέρωση στον τρόπο που εκφράζομαι και αυτό για μένα είναι το πιο σημαντικό.

Το ωραιότερο σχόλιο που άκουσα για φωτογραφία μου.
Το ωραιότερο "σχόλιο" είναι ο χρόνος που κάποιος μένει μπροστά από μια εικόνα που έχεις τραβήξει και μια έκφραση του εκείνη τη στιγμή. Νομίζω πως αυτό αρκεί.

Μια στιγμή στην δουλειά μου που δεν θέλω να θυμάμαι.
Όταν δούλευα σε μπουζούκια και φωτογράφιζα τον κόσμο στα τραπέζια ...

Το motto μου.
Να έχουμε τα αυτιά και τα μάτια μας ανοιχτά!

* Clothes provided by Somma Boutique *

Friday 25 November 2011

FASHION PEOPLE #O1O

PHOTOGRAPHY: ELPIDA AVRAMELI
FASHION DIRECTOR: MIKAEL CHALIKIAS
WHO: Nik Virtuoso
WHAT: Co-Founder and Producer of "OTHERWISE PROJECT"
WHERE: Thessaloniki, Greece
DATE: Thursday 24th November 2011
TIME: 16:45


FASHION OBSESSION: Anything that reminds me of an old era (Love Victorian Era from clothing to accessories)
FASHION SPOT: Everything in London and Berlin Streets
FASHION TIP: Wear whatever and never judge anyone! Remember, I may look stupid to you with what I wear but you might also look stupid with what you wear to somebody else.



Wednesday 23 November 2011

"DANCING ON HIS OWN" | FASHION EDITORIAL

PHOTOGRAPHY: IOANNA CHATZIANDREOU (C) ALL RIGHTS RESERVED
STYLING: MIKAEL CHALIKIAS 
MODEL: STEFANOS VASILIADIS





Monday 21 November 2011

GIRL POWER! - GEORGINA KOSTARA

GEORGINA KOSTARA
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ELPIDA AVRAMELI
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: MIKAEL CHALIKIAS
MAKE UP ARTIST: SIMONETTA TSAPANOU


Η Georgina Kostara, αυθεντικός Ζυγός στο ζώδιο και με ωροσκόπο Τοξότη, γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη. Από νωρίς είχε καταλήξει στο τι θα κάνει όταν μεγαλώσει: να ασχοληθεί με το Fashion Design. Έτσι, φεύγει στο Λονδίνο όπου σπουδάζει Product Development for the Fashion Industries στο London College of Fashion ενώ παρακολουθεί short courses στο St. Martins College, πάνω στο Experimental Fashion Design και Interior Styling. Σήμερα, ηγείται του brand "Georgina Kostara" ενώ εδώ και δύο χρόνια λειτουργεί και το e-shop. 

Πότε και πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το σχέδιο μόδας?
Από μικρή σχεδίαζα ρούχα για μένα και τις φίλες μου. Ποτέ δεν σκέφτηκα να κάνω κάτι άλλο στη ζωή μου, το ένα έφερε το άλλο.

Υπογράφεις δύο διαφορετικές σειρές γυναικείων ρούχων: "Georgina Kostara" και "Fora Collection". Πώς προέκυψε η ανάγκη αυτή?
Στην συλλογή "Georgina Kostara" βγάζω την τρέλα μου και είναι περισσότερο fashion conscious. Η σειρά "Fora" δημιουργήθηκε για να μπορέσω εξαρχής να ανταποκριθώ στις παρούσες οικονομικές συνθήκες προσφέροντας καθημερινά, basic, μονόχρωμα ρούχα, σε πολύ καλή ποιότητα και χαμηλές τιμές!

Σχεδιασμός ανδρικής συλλογής ρούχων. Το είχες ποτέ σκεφτεί?
Δεν πίστευα ποτέ ότι έχω σωστή σχεδιαστική κρίση για το ανδρικό ρούχο, αλλά εδώ και πολύ καιρό οι φίλοι μου ζητούσαν από μένα να τους σχεδιάσω ρούχα. Με έπεισαν λοιπόν και με την βοήθειά τους είναι ήδη online εδώ και λίγες μέρες! Thanks to Θάνος, Άκης, Παναγιώτης, Βάϊος!

Πού απευθύνεται η κάθε μία από τις δύο σειρές σου?
"Fora": εύκολα, καθημερινά ρούχα σε πολύ χαμηλές τιμές χωρίς υποβάθμιση της ποιότητας.
"Georgina Kostara": smart - directional fashionable ρούχα με τη δυνατότητα να φοριούνται όλη τη μέρα με διαφορετικούς τρόπους και με εξαιρετική ποιότητα ραφής και υφάσματος.

Από που εμπνέεσαι προκειμένου να σχεδιάσεις κάτι?
Street Fashion, εκθέσεις, μουσεία, μουσική, ταξίδια, υφάσματα, ανθρώπους, ταινίες, internet websites & blogs. 


Μίλησέ μου για το e-shop georginakostara.com
Το καμάρι μου! Πάντα παρακολουθούσα από κοντά της εξελίξεις στην παγκόσμια αγορά και τα τελευταία πέντε χρόνια το online shopping ανεβαίνει με αστραπιαίους ρυθμούς. Και επειδή πάντα θέλω η δουλειά μου να διαφέρει και να πηγαίνω μαζί με τις εξελίξεις έκανα το e-shop μου. Είναι από τις πιο δημιουργικές και ευχάριστες δουλειές μου γιατί με έναν περίεργο τρόπο επικοινωνείς με τον πελάτη σου σε καθημερινή βάση χωρίς να βλέπεστε! Προσπαθώ να το ανανεώνω και να το απλοποιώ. Ο πελάτης πρέπει να ξοδεύει εύκολα και ευχάριστα τον χρόνο του στο e-shop μου και για αυτό το λόγο εγώ και οι συνεργάτες μου προσπαθούμε να βρίσκουμε έξυπνες ιδέες και για να είμαστε πάντα ένα βήμα εμπρός! Όπως επίσης μου αρέσει να παρακολουθώ τον κόσμο και να ανταποκρίνομαι στις ανάγκες του! Σχεδιαστικά έχω πολλά ακόμα να κάνω και να τολμήσω ... Το καλό είναι ότι με εμπιστεύονται και είναι η πιο μεγάλη ανταμοιβή της δουλειάς μου!!

Πέρα από ρούχα, τι άλλο θα δούμε μελλοντικά από το brand σου?
Πολλές ιδέες στριφογυρίζουν στο μυαλό μου αλλά είναι ακόμη σε ερευνητικό στάδιο. Πάντα μου αρέσει να κάνω ένα πράγμα καλά και μετά στο επόμενο ... the right time at the right place! Πάντα λαμβάνω υπόψιν μου τα lifestyle trends, την οικονομική κατάσταση και το πόσο ώριμη είναι η πελάτισσα μου την δεδομένη περίοδο να δεχθεί κάτι καινούργιο.

ABOUT GEORGINA KOSTARA

Περιέγραψέ μου ένα 24ωρο της καθημερινότητάς σου.
06:30 wake up call !!! Απευθείας στη δουλειά. Παρακολουθώ τα θέματα παραγωγής και συνεργάζομαι με τους συνεργάτες μου για την πορεία της δουλειάς και τα επόμενα βήματα. Μετά τις 15:00 ασχολούμαι με το δημιουργικό κομμάτι της δουλειάς μου όπου οι ρυθμοί χαλαρώνουν, παρακολουθώ τα social media μου και σχεδιάζω. 

Μετά τη δουλειά πάω στο καλύτερο και πιο ανανεωτικό μέρος στην πόλη, στο γυμναστήριό μου το "Askisis Fitness Solution". The best uplifting place and time of the day!

Next stop σπίτι για lunch ή meeting με εξωτερικούς συνεργάτες. Σπάνια κάθομαι σπίτι μου γιατί μου αρέσει νωρίς το βράδυ να βρίσκομαι με φίλους ή να παρακολουθώ κάποιο event που ευτυχώς στην πόλη μας τώρα τελευταία γίνονται φιλότιμες προσπάθειες και τις υποστηρίζω φανατικά.

Πώς θα περιέγραφες το στυλ σου?
Directional casual smart.

Μotto ζωής?
Και η ζωή συνεχίζεται...


FAVS BY GEORGINA KOSTARA

Designer: Diane Von Furstenberg

Label: Zadig & Voltair

Magazine: The intelligent Life by The Economist

Gadget: iPod, iPad, iPhone - can't live without them!

Accessories: Jewellery and scarves 

Texture: I love Jersey

Color: Black & Blue

Fashion Spot: Dover Street Market London

Hotel: Hotel Costes Paris

Restaurant: Zuma in London, Beeri Beeri (Thessaloniki) and "B" at Museum of Byzantine Culture (Thessaloniki)

Coffee Shop: Nicole Farhi at Notting Hill Gate London and on Proxenou Koromila Str. at one of the coffee shops

City: London

** EXTRA TIP: SHOW OFF COMPETITION BY GEORGINA KOSTARA & OFFRADIO.GR **

Ο διαγωνισμός τρέχει μέχρι και Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011! Μη το χάσεις!!!


Friday 18 November 2011

FASHION PEOPLE #OO9

PHOTOGRAPHY: ELPIDA AVRAMELI
FASHION DIRECTOR: MIKAEL CHALIKIAS
WHO: Maria Moza
WHAT: Marketing Manager
WHERE: Thessaloniki, Greece
DATE: Thursay 17th November 2011
TIME: 16:00


FASHION OBSESSION: Jeans, Worn-out T-Shirts, Loose Sweaters, Neck accessories, 
anything black - grey or white
FASHION SPOT: "Zara" - "Topshop" - "Asos" - "Revolve" - "Free People"
FASHION TIP: "Wear your clothes - don't let your clothes wear you!"



Wednesday 16 November 2011

PEPPER MAGAZINE ISSUE #12


November Issue of Pepper Magazine is out now! Check out my suggestions about what to wear and how to wear it right through the Style Report pages! 

"A FOREST" FASHION EDITORIAL
Photography: Kostas Amoiridis | Production: Christos Anthopoulos
Styling: Mikael Chalikias | Assistant Photographer: Nikos Kardaras
Make Up Artist: Maria Tavridou | Models: Katerina Kyriakou & Amvrosios Papadopoulos

Special thanks to Tsarouchas Coiffure | Clothes: Edward Jeans


"SNEAKERS" STYLE REPORT
Fashion Editor: Mikael Chalikias | Photography: Kostas Amoiridis 
Sneakers: "Deviceone" (38 Pavlou Mela Str. - Thessaloniki | www.deviceone.eu)


*Go get your copy for free or check it out online here:


Monday 14 November 2011

COMMON PEOPLE LIKE US !!! - THE PLAYMOBIL EXHIBITION

NIKOS RAKKAS
PHOTOGRAPHY: ELPIDA AVRAMELI
INTERVIEW: MIKAEL CHALIKIAS


WHO IS NIKOS RAKKAS
Ο Νίκος Ράκκας γεννήθηκε το 1974 στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε διακόσμηση εσωτερικού χώρου ενώ είναι εκείνος που κρύβεται πίσω από τις εικαστικές βιτρίνες στα καταστήματα Lakis Gavalas, LAK, Burberry και Dsquared σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 

Ως φωτογράφος έχει εργαστεί σε διάφορα έντυπα και σε θεατρικές παραστάσεις στο Κ.Θ.Β.Ε και στο Χοροθέατρο του Κωνσταντίνου Ρήγου. Πήρε μέρος στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό φωτογραφίας που διοργάνωσε το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου, οπού διακρίθηκε και συμμετείχε στην ομαδική έκθεση στο Παρίσι.

Η πρώτη προσωπική του έκθεση στο Art House στη Θεσσαλονίκη είχε τον τίτλο "We hate it when our friends become successful" και συμπεριελάμβανε πορτραίτα φίλων και γνωστών καλλιτεχνών. Ακολούθησε η δεύτερη προσωπική του έκθεση στο Pall Mall Deposit στο Nοtting Hill του Λονδίνου με τίτλο "Daydreamer" οπού παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά τα πορτραίτα με τις φιγούρες PLAYMOBIL με πολύ θετική ανταπόκριση από τον τύπο. Γίνεται αναφορά από τις έγκυρες εφημερίδες The Guardian και The Independent  καθώς και από τοπικά free press και sites του Notting Hill. 

Τον Φεβρουάριο του 2010 συμμετέχει στο διαγωνισμό φωτογραφίας The Athens Voice και του Δήμου Αθηναίων και παίρνει το πρώτο βραβείο. Η απονομή και οι ομαδική έκθεση έγινε στην Τεχνόπολη στο Γκάζι.

Παίρνει μέρος σε διάφορες ομαδικές εκθέσεις και project όπως το 7Ply Skate Festival στην Τεχνόπολη, στην Cheap Art, στο Reworks Festival κ.α


COMMON PEOPLE (LIKE YOU) - THE EXHIBITION


Για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη η TossGallery παρουσιάζει από 03.11 έως και 23.11.2011 τη νέα ενότητα έργων του Νίκου Ράκκα με τίτλο "Common People (Like You)". Την έκθεση επιμελείται η ιστορικός τέχνης και Λέκτορας Α.Π.Θ. Σάνια Παπά. 

INFO ABOUT
Σε μια εποχή επιταχυνόμενης επανάληψης, μαζικής διάδοσης και υπερπαραγωγής της ψηφιακής εικόνας ο Νίκος Ράκκας οικειοποιείται το παιχνίδι και συγκεκριμένα τα Playmobil από την τεράστια προσωπική συλλογή του και δημιουργεί σκηνοθετημένες καταστάσεις καθημερινότητας με έντονη αίσθηση της υπέρβασης της πραγματικότητας υπέρ μιας νέας οπτικής, σχεδόν μεταφυσικής φυγής. Ο φωτογράφος αντιπαραθέτει τις μικροκλίμακες του παιχνιδιού στον εξωτερικό δημόσιο χώρο και δημιουργεί δομημένα πλαίσια σκηνών και στιγμιότυπων .Όλα εμφανίζονται ονειρικά, υπερβολικά, άκρως ποιητικά και "παιχνιδιάρικα".

Η ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ PLAYMOBIL...
"Νιώθω ότι υπήρχε από πάντα. Με θυμάμαι από μικρό να χάνομαι στον κόσμο τους με τις ώρες. Αργότερα, για λίγα χρόνια χαθήκαμε ώσπου κάποια στιγμή, σε διάφορες έρευνες που έκανα για να βρω ωραία αντικείμενα για τις βιτρίνες που κάνω "εμφανίστηκαν" ξανά μπροστά μου! Σε παλιές εκδόσεις ή σε διάφορα καινούργια σχέδια, πολύ νέες και διαφορετικές φιγούρες από αυτές που υπήρχαν. Και ξεκίνησε ... ή μάλλον συνέχισε η συλλογή! Άρχισα να τα φωτογραφίζω όταν μου έγινε πρόταση να κάνω έκθεση με τις φωτογραφίες μου στο Λονδίνο. Μέχρι τότε φωτογράφιζα μόνο πρόσωπα - τους φίλους μου και αρκετούς καλλιτέχνες για περιοδικά. Τότε σκέφτηκα να παρουσιάσω κάτι φρέσκο σε μια τέτοια πόλη που αγαπά τόσο την τέχνη. Έτσι, έχοντας παραπάνω από ένα χρόνο μπροστά μου, ετοίμασα την πρώτη ενότητα με πορτραίτα Playmobil που ονειροπολούν ... σαν κανονικοί άνθρωποι με τον τίτλο "Daydreamer". Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα ... Η συλλογή μεγαλώνει, ψάχνοντας παντού για σπάνιες φιγούρες και πάντα υπάρχουν μέσα στην τσάντα μου - έτοιμα για φωτογράφιση!"


ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑ...
"Μακρινά μελλοντικά σχέδια δεν κάνω ποτέ. Συζητάμε με την Σάνια Παπά που έχει επιμεληθεί την έκθεση "Common People (Like You)" να την παρουσιάσουμε και σε άλλα μέρη, αρχικά στην Αθήνα. Έχω πάρει τόσο καλό feedback από πάρα πολύ κόσμο και νομίζω ότι ενδιαφέρει πολλούς μια τόσο διαφορετική εκδοχή του αγαπημένου τους παιχνιδιού! Αυτό που θέλω να δουν είναι ... κοινοί καθημερινοί άνθρωποι με συναισθήματα! Ασχέτως αν είναι πλαστικοί και ύψους μόλις 7.5 εκ! Αυτό που με έχει ενθουσιάσει και εκεί υπάρχει μέλλον είναι η τεχνική Stop Motion που κάναμε, για το βιντεάκι που ετοιμάσαμε σαν trailer για την έκθεση. Επίσης άρεσε πολύ στον κόσμο και ήδη ετοιμάζουμε τη συνέχεια!"


Η έκθεση του Νίκου Ράκκα "Common People (Like You)" θα διαρκέσει μέχρι και τις 23.11.2011 στην Toss Gallery (Βηλαρά 1 & Συγγρού - Θεσσαλονίκη). Σπεύσατε! 

Friday 11 November 2011

Some like it RAW. OzonRAW!


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ELPIDA AVRAMELI
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: MIKAEL CHALIKIAS


Ο Γιώργος Κελέφης γεννήθηκε και έζησε μέχρι τα 18 του χρόνια στην Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Media και Public Relations ενώ υπήρξε αρχισυντάκτης πολιτιστικών εκπομπών στην ΕΡΤ και υπεύθυνος του γραφείου τύπου και δημοσίων σχέσεων του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ). Από το 1996 είναι ο εκδότης του "OzonRAW" - του πρώτου free press εντύπου στην Ελλάδα. 

Είστε ο άνθρωπος πίσω από το OZONraw, του πρώτου free press περιοδικού στην Ελλάδα. Πώς ξεκίνησε η ιδέα?

Το ΟΖΟΝ ξεκίνησε πριν από 15 χρόνια από την Μαρία και τον Σπύρο Βλάχο. Ήταν κάτι που είχαν δει να συμβαίνει σαν νέα τάση στα έντυπα του εξωτερικού και με μεγάλο ενθουσιασμό προσάθησαν να την μεταφέρουν στην Ελλάδα. Στην ομάδα του ΟΖΟΝ εντάχθηκα από το δεύτερο τεύχος του, γυρνώντας από τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στην Μεγάλη Βρετανία.

Πώς προέκυψε η ιδέα του free press? Σε μία εποχή που κάτι τέτοιο ήταν εντελώς άγνωστο και καινούργιο για τα ελληνικά δεδομένα.

Το 1996 δεν υπήρχε καν ο όρος "free press". Tότε μιλούσαμε για περιοδικό δωρεάν διανομής, που σε πολλούς εκείνης της εποχής ακουγόταν αστείο. Οι δωρεάν εβδομαδιαίες εφημερίδες καθιέρωσαν τον όρο free press  με μεγάλη απήχηση τόσο στο νεανικό κοινό όσο και στην διαφημιστική αγορά αλλά λίγο αργότερα είδαμε και την έννοια του free press να συνδέεται με την ευτέλεια. Τα τελευταία χρόνια, αν και υπήρξαμε από τους πρώτους που πρέσβευσαν το δωρεάν του πράγματος, θεωρούμε πως το γεγονός ότι παραμένουμε free δεν είναι αυτό που μας ξεχωρίζει από τα άλλα fashion περιοδικά. Προτιμάμε να επισημαίνουμε το γεγονός ότι από την αρχή της κυκλοφορίας του έως σήμερα το ΟΖΟΝ είναι αυτό που αποκαλούν στο εξωτερικό "independent magazine". Mε λίγα λόγια, δεν εξυπηρετούμε τα συμφέροντα κανενός ομίλου.

Το OZONraw έχει αναπτύξει μια διαδραστική επικοινωνία με το κοινό, καθώς διοργανώνετε διαρκώς fashion events και exhibitions.  Αποτελεί αυτό ανάγκη  του περιοδικού ή είναι μια τάση της εποχής?
Η επικοινωνία ενός εντύπου με το κοινό του αποτελεί στις ημέρες μας αναγκαίο καλό. Δεν αποτελεί τάση αλλά απαραίτητο συστατικό της εύρυθμης και ουσιαστικής λειτουργίας του. Παλιά έγραφες γράμμα και το έστελνες με ταχυδρομείο στον συντάκτη ή γενικά στο περιοδικό που διάβαζες. Σήμερα δεν αρκεί καν ένα email. Σήμερα πας στα events του. Eκεί πια συντελείται το ζητούμενο για κάθε επικοινωνιακό μέσο και το κοινό του. Η ταύτιση, η ανάγκη του να ανήκεις κάπου και να εκφράζεσαι μέσα από αυτό. Πιστεύουμε πως μέσα από τα  events, είτε το Denim Dreams,  είτε το Fashion Room Service είτε το πιο εκλεπτισμένο 4FASHIONSHAKE, τα έχουμε καταφέρει αρκετά καλά.

Ποιο είναι τελικά το κοινό του περιοδικού και ποιο target επιθυμείτε να προσεγγίσετε?
Από 18-35 χρονών, νέοι άνθρωποι που αναζητούν το διαφορετικό, το νέο, το φρέσκο, το πρωτοποριακό. Απευθύνεται σε νέους δημιουργούς και προσπαθεί να αποτελεί την ουσιαστική πλατφόρμα προβολής της δουλειάς τους. Δεν απευθύνεται στις μάζες αλλά στους trendsetters και opinion leaders. Δεν θελήσαμε ποτέ να είμαστε κάτι διαφορετικό από ένα καθαρόαιμο niche market έντυπο.


Το “Denim Dreams” ήρθε για πρώτη φορά στην Θεσσαλονίκη (με την υποστήριξη του offradio.gr) και είναι η δεύτερη φορά μετά το “Fashion Room Service” (Μάρτιος 2011) που διοργανώνετε ένα πρωτοποριακό concept στην συμπρωτεύουσα. Η Θεσσαλονίκη είναι τελικά μια πόλη που μπορεί να υποστηρίξει τέτοιου είδους εκδηλώσεις?
Και τα δυο events  που ανέφερες πέτυχαν όχι μόνο ως προς την ποσοτική αλλά και ως προς την ποιοτική προσέλευση κοινού. Είναι πολύ σημαντικό ότι η σύνθεση του κοινού αυτού στη Θεσσαλονίκη είναι ακόμα πιο ενδιαφέρουσα. Εκεί βρίσκεται και η ειδοπειός διαφορά. Η Θεσσαλονίκη διατηρεί ακόμα το mix & match ενός κόσμου που διψάει για το καινούριο. Βέβαια, ο καθένας πάντα από την σκοπιά του και αναμφίβολα για διαφορετικούς λόγους. Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν φοβηθήκαμε το αν ο κόσμος της πόλης θα αγκαλιάσει η όχι μια ενέργειά μας. Διαλέξαμε σαν συνεργάτη μας τον offradio γνωρίζοντας πως το προφίλ των κοινών μας ταυτίζονται σε μεγάλο βαθμό. Με τη σιγουριά και την εμπιστοσύνη που αισθανθήκαμε όταν πρωτογνωρίσαμε την ομάδα του offradio θα συνεχίσουμε και στις επόμενες ενέργειες μας στην πόλη. 

OzonRAW goes International. Μιλήστε μας για αυτό το εγχείρημα.
To OZON σαν διεθνές ξεχωριστό έντυπο από το ελληνικής εμβέλειας OZON Raw, αποτελεί μια φυσική εξέλιξη των δραστηριοτήτων μας σε διεθνές επίπεδο. Από το 2004 και μετά αποφασίσαμε πως δεν υπάρχουν σύνορα στην επικοινωνία του ΟΖΟΝ, καθιερώσαμε την διγλωσσία (ελληνικά - αγγλικά) σε κάθε τεύχος, ταξιδέψαμε και συμμετείχαμε σε αναρίθμητα διεθνή fashion, music και art events. Δημιουρήσαμε μέσα σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα ένα δίκτυο συνεργατών (φωτογράφων, fashion editors, editors) από το Τόκυο μέχρι τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Άμστερνταμ. Eδώ και ενάμιση χρόνο η διεθνής έκδοση του ΟΖΟΝ πωλείται στις περισσότερες χώρες του ανεπτυγμένου κόσμου. Το καλύτερο sellout παρατηρείται στην Ιαπωνία, την Αυστραλία, την Αγγλία, την Αμερική και την Γερμανία. Eίμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό. Και επενδύουμε ακόμα περισσότερη από την ενέργειά μας σε ό,τι έχει να κάνει με την διευνή μας πορεία. Άλλωστε, οι καιροί μας το επιβάλλουν. 

Πώς κρίνετε την παρούσα κατάσταση που επικρατεί στον χώρο του press? Είναι διαφορετικό το κοινό το οποίο ενημερώνεται από τον τύπο και άλλο αυτό που ενημερώνεται από το διαδίκτυο? Τι μέλλον έχει ο τύπος στην Ελλάδα?
Βρισκόμαστε σε μια μεταβατική περίοδο όπου κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το μέλλον των εντύπων. Τα επικοινωνιακά συστήματα εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς, αναμορφώνονται και αυτοπροσδιορίζονται συνεχώς. Σε ό,τι έχει να κάνει με την Ελλάδα, ευτυχώς η "φούσκα έσκασε και τώρα βλέπουμε επιτέλους τα πράγματα στην πραγματική τους διάσταση. Αργούμε να προσαρμοστούμε, αλλά είμαστε αναγκασμένοι να το κάνουμε. Στο ΟΖΟΝ αντιμετωπίζουμε κάθε αλλαγή και δυσκολία σαν πρόκληση. Διαφορετικά θα είχαμε κλείσει εδώ και χρόνια. Μην ξεχνάτε πως 15 χρόνια για ένα περιοδικό δεν είναι και λίγα.


Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια σε ό, τι αφορά το περιοδικό?
Να ενισχυθεί το διεθνές προφίλ του και σύντομα να αποκτήσουμε και το δικό μας ΟΖΟΝ shop ή ΟΖΟΝ cafe. Κάποιο χώρο που να αποτελεί καθημερινό στέκι όλων μας.

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια σε ό, τι αφορά εσάς?
Να συνεχίζω να κάνω πράγματα που μου αρέσουν. Πιστεύω πως χωρίς την αγάπη για αυτό που κάνεις δεν καταφέρνεις τίποτα. Σε προσωπικό επίπεδο θα ήθελα συνεχίζω να ταξιδεύω και να γνωρίζω υπέροχους ανθρώπους. Μέχρι στιγμής υπήρξα ιδιαίτερα τυχερός και στα δύο.

Ποιο είναι το motto ζωής σας?
Δεν έχω μότο. Απλά πιστεύω πως κάθε μέρα είναι διαφορετική με ό,τι συνεπάγεται αυτό.


Ευχαριστούμε θερμά το ξενοδοχείο Nikopolis Thessaloniki για την φιλοξενία της φωτογράφισης.