Monday 21 November 2011

GIRL POWER! - GEORGINA KOSTARA

GEORGINA KOSTARA
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ELPIDA AVRAMELI
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: MIKAEL CHALIKIAS
MAKE UP ARTIST: SIMONETTA TSAPANOU


Η Georgina Kostara, αυθεντικός Ζυγός στο ζώδιο και με ωροσκόπο Τοξότη, γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη. Από νωρίς είχε καταλήξει στο τι θα κάνει όταν μεγαλώσει: να ασχοληθεί με το Fashion Design. Έτσι, φεύγει στο Λονδίνο όπου σπουδάζει Product Development for the Fashion Industries στο London College of Fashion ενώ παρακολουθεί short courses στο St. Martins College, πάνω στο Experimental Fashion Design και Interior Styling. Σήμερα, ηγείται του brand "Georgina Kostara" ενώ εδώ και δύο χρόνια λειτουργεί και το e-shop. 

Πότε και πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το σχέδιο μόδας?
Από μικρή σχεδίαζα ρούχα για μένα και τις φίλες μου. Ποτέ δεν σκέφτηκα να κάνω κάτι άλλο στη ζωή μου, το ένα έφερε το άλλο.

Υπογράφεις δύο διαφορετικές σειρές γυναικείων ρούχων: "Georgina Kostara" και "Fora Collection". Πώς προέκυψε η ανάγκη αυτή?
Στην συλλογή "Georgina Kostara" βγάζω την τρέλα μου και είναι περισσότερο fashion conscious. Η σειρά "Fora" δημιουργήθηκε για να μπορέσω εξαρχής να ανταποκριθώ στις παρούσες οικονομικές συνθήκες προσφέροντας καθημερινά, basic, μονόχρωμα ρούχα, σε πολύ καλή ποιότητα και χαμηλές τιμές!

Σχεδιασμός ανδρικής συλλογής ρούχων. Το είχες ποτέ σκεφτεί?
Δεν πίστευα ποτέ ότι έχω σωστή σχεδιαστική κρίση για το ανδρικό ρούχο, αλλά εδώ και πολύ καιρό οι φίλοι μου ζητούσαν από μένα να τους σχεδιάσω ρούχα. Με έπεισαν λοιπόν και με την βοήθειά τους είναι ήδη online εδώ και λίγες μέρες! Thanks to Θάνος, Άκης, Παναγιώτης, Βάϊος!

Πού απευθύνεται η κάθε μία από τις δύο σειρές σου?
"Fora": εύκολα, καθημερινά ρούχα σε πολύ χαμηλές τιμές χωρίς υποβάθμιση της ποιότητας.
"Georgina Kostara": smart - directional fashionable ρούχα με τη δυνατότητα να φοριούνται όλη τη μέρα με διαφορετικούς τρόπους και με εξαιρετική ποιότητα ραφής και υφάσματος.

Από που εμπνέεσαι προκειμένου να σχεδιάσεις κάτι?
Street Fashion, εκθέσεις, μουσεία, μουσική, ταξίδια, υφάσματα, ανθρώπους, ταινίες, internet websites & blogs. 


Μίλησέ μου για το e-shop georginakostara.com
Το καμάρι μου! Πάντα παρακολουθούσα από κοντά της εξελίξεις στην παγκόσμια αγορά και τα τελευταία πέντε χρόνια το online shopping ανεβαίνει με αστραπιαίους ρυθμούς. Και επειδή πάντα θέλω η δουλειά μου να διαφέρει και να πηγαίνω μαζί με τις εξελίξεις έκανα το e-shop μου. Είναι από τις πιο δημιουργικές και ευχάριστες δουλειές μου γιατί με έναν περίεργο τρόπο επικοινωνείς με τον πελάτη σου σε καθημερινή βάση χωρίς να βλέπεστε! Προσπαθώ να το ανανεώνω και να το απλοποιώ. Ο πελάτης πρέπει να ξοδεύει εύκολα και ευχάριστα τον χρόνο του στο e-shop μου και για αυτό το λόγο εγώ και οι συνεργάτες μου προσπαθούμε να βρίσκουμε έξυπνες ιδέες και για να είμαστε πάντα ένα βήμα εμπρός! Όπως επίσης μου αρέσει να παρακολουθώ τον κόσμο και να ανταποκρίνομαι στις ανάγκες του! Σχεδιαστικά έχω πολλά ακόμα να κάνω και να τολμήσω ... Το καλό είναι ότι με εμπιστεύονται και είναι η πιο μεγάλη ανταμοιβή της δουλειάς μου!!

Πέρα από ρούχα, τι άλλο θα δούμε μελλοντικά από το brand σου?
Πολλές ιδέες στριφογυρίζουν στο μυαλό μου αλλά είναι ακόμη σε ερευνητικό στάδιο. Πάντα μου αρέσει να κάνω ένα πράγμα καλά και μετά στο επόμενο ... the right time at the right place! Πάντα λαμβάνω υπόψιν μου τα lifestyle trends, την οικονομική κατάσταση και το πόσο ώριμη είναι η πελάτισσα μου την δεδομένη περίοδο να δεχθεί κάτι καινούργιο.

ABOUT GEORGINA KOSTARA

Περιέγραψέ μου ένα 24ωρο της καθημερινότητάς σου.
06:30 wake up call !!! Απευθείας στη δουλειά. Παρακολουθώ τα θέματα παραγωγής και συνεργάζομαι με τους συνεργάτες μου για την πορεία της δουλειάς και τα επόμενα βήματα. Μετά τις 15:00 ασχολούμαι με το δημιουργικό κομμάτι της δουλειάς μου όπου οι ρυθμοί χαλαρώνουν, παρακολουθώ τα social media μου και σχεδιάζω. 

Μετά τη δουλειά πάω στο καλύτερο και πιο ανανεωτικό μέρος στην πόλη, στο γυμναστήριό μου το "Askisis Fitness Solution". The best uplifting place and time of the day!

Next stop σπίτι για lunch ή meeting με εξωτερικούς συνεργάτες. Σπάνια κάθομαι σπίτι μου γιατί μου αρέσει νωρίς το βράδυ να βρίσκομαι με φίλους ή να παρακολουθώ κάποιο event που ευτυχώς στην πόλη μας τώρα τελευταία γίνονται φιλότιμες προσπάθειες και τις υποστηρίζω φανατικά.

Πώς θα περιέγραφες το στυλ σου?
Directional casual smart.

Μotto ζωής?
Και η ζωή συνεχίζεται...


FAVS BY GEORGINA KOSTARA

Designer: Diane Von Furstenberg

Label: Zadig & Voltair

Magazine: The intelligent Life by The Economist

Gadget: iPod, iPad, iPhone - can't live without them!

Accessories: Jewellery and scarves 

Texture: I love Jersey

Color: Black & Blue

Fashion Spot: Dover Street Market London

Hotel: Hotel Costes Paris

Restaurant: Zuma in London, Beeri Beeri (Thessaloniki) and "B" at Museum of Byzantine Culture (Thessaloniki)

Coffee Shop: Nicole Farhi at Notting Hill Gate London and on Proxenou Koromila Str. at one of the coffee shops

City: London

** EXTRA TIP: SHOW OFF COMPETITION BY GEORGINA KOSTARA & OFFRADIO.GR **

Ο διαγωνισμός τρέχει μέχρι και Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011! Μη το χάσεις!!!


No comments:

Post a Comment